Právo na reklamaci zboží
Pokud kupující objeví na přijatém zboží vadu, která není způsobena špatnou péčí o výrobek, může jej zaslat po předchozí domluvě k reklamaci - doporučuje se předem informovat o tom, zda je vada uznatelná. K zaslanému zboží kupucící přiloží vyplněný formulář pro reklamaci, viz. níže. Poté je reklamace vyřízena v souladu s platnými právními předpisy a je vyřízena co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
Situace, kdy zaniká nárok na uplatnění záruky
Jestliže byl výrobek poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem), pak zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce. Dále je vhodné přijaté zabalené zboží nafotit, a následně požadovat reklamaci u dopravce. Pokud bylo zboží poškozeno při použití v rozporu s účelem, ke kterému výrobek slouží, či byl poškozen špatnou péčí v rozporu s pokyny (upozorňujeme, že vytažená smyčka není důvodem k reklamaci, jedná se o mechanické poškození, nikdy se nesnažte smyčku utrhnout, pouze ji narovnejte a odstřihněte, zatáhnete-li za vytaženou smyčku může dojít k vypárání okolních smyček, to je vada způsobená špatnou manipulací a nelze ji reklamovat jako vadu materiálu) pak i zde zaniká nárok na uplatnění záruky.
Personalizujte si svůj župan a další textil. Vyberte si umístění, font písma, barvu, symbol a zadejte text k vyšití.