Tyto webové stránky používají při poskytování služeb a analýzách návštěvnosti soubory cookie. Prohlížením webu s tímto souhlasíte. VÍCE INFORMACÍ close

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Jak mám v obchodě objednávat?

Zboží vyhledáte buď v katalogu zboží, kde je k dispozici také parametrický vyhledávač či vyhledávání pomocí klíčových slov. Po výběru produktu ke koupi si zvolíte z v rozbalovacím menu velikost, případně barevnou variantu a počet ks pomocí tlačítek + (přidání) a - (ubrání) a a kliknete na tlačítko vložit do košíku. Až dokončíte výběr zboží klikněte na ikonu nákupního košíku v horní části stránky. Nyní již dokončete objednávku vyplněním všech povinných údajů a zvolením požadovaného způsobu platby a dopravy. Po odeslání objednávky tlačítkem "potvrdit objednávku" Vám přijde potvrzovací email.

Jak mám vybrat velikost županu či kiltu?

Doporučujeme se řídit velikostními tabulkami, které najdete u většiny produktů přímo v popisu, případně pak na stránce Velikostní tabulky. Župany a kilty nabízíme od dvou českých výrobců (informaci o výrobci naleznete v popisu výrobku), vždy tedy vybírejte velikost dle tabulky daného výrobce, rozměry se v některých případech liší. Obvykle doporučujeme se u županů řídit Vaší konfekční velikostí, župany jsou pohodlného UNISEX střihu, můžete také přeměřit Váš starý župan nebo třeba volnější mikinu ať se v rozměrech lépe zorientujete. 

Je možná úprava rozměrů županu a šití na míru?

Ano, v případě, že by Vám neseděla standardní velikost županu, lze u většiny županů i kiltů výrobek upravit i ušít výrobek přímo na míru. Jedná se doplňkovou službu, kterou je nutné přiobjednat. Cenu Vám vypočítáme dle rozsahu úprav a obvykle se pohybuje v rozsahu 150-250 Kč. V případě, že Vám nesedí již zakoupený a převzatý župan, lze úpravu doobjednat v případě že: 1. jedná se o župan bez výšivky či jiné úpravy na míru, který je pouze vyzkoušený 2. pokud je župan upraven na míru (platí i pro výšivku), pak lze župan pouze zmenšit/zkrátit a to pouze tak, jak dovolí střih a velikost. Vždy nás tedy předem kontaktujte a zkusíme najít cestu, jak Váš župan doladit pro maximální pohodlí. Vzhledem k tomu, že je nutné výrobek posílat "tam a zase zpátky" je nutné počítat také s cenou dopravy, proto doporučujeme pečlivě volit velikost a řídit se velikostními tabulkami.

Jak mám zadat text monogramu či jména pro vyšití?

Zadáte jej v nákupním košíku (při zadávání všech údajů pro objednávku) do textového pole, které naleznete pod výběrem dopravce. Celý postup objednání je popsán v článku Monogramy. Do dvou pracovních dní Vám zašleme náhled výšivek ke kontrole.

Proč musím odsouhlasit náhled výšivky a lze po odsouhlasení provádět změny?

Před výrobou Vám vždy zasíláme náhled výšivky pro kontrolu a odsouhlasení. Zkontrolujte především textovou/obsahovou správnost a rozložení výšivky. Pokud jste s celkovým dojmem spokojeni, pak je vše v pořádku, pokud Vám nesedí vybrané písmo či barva, nebojte se nám napsat a zkusíme jiné varianty. Pozor, barvy náhledu nejsou přesné, nelze vytvořit náhled v reálných barvách podkladu a barvy nitě, avšak barvu nitě se snažíme alespoň přibližně zapracovat. Bez odsouhlasení výšivky není možné objednávku realizovat, protože potřebujeme mít od Vás potvrzenou správnost, před tím, než pro Vás produkt upravíme na míru. Prosíme o důkladné prohlédnutí a promyšlení výšivky ještě před odsouhlasením, protože po odsouhlasení již nemusí být možné provádět změny. Po odsouhlasení je pro nás již program hotový a předáváme jej do stroje, tedy pokud si rozmyslíte podobu výšivky a chcete udělat ještě dodatečnou změnu, zkuste se na nás obrátit, je možné, že ještě nebude výšivka hotová a tedy bude možné změnu zapracovat. V takovém případě Vám připravíme také nový náhled k odsouhlasení. Vždy pracujeme s posledním odsouhlaseným náhledem. Nelze reklamovat chybnost výšivky, je-li v souladu s posledním odsouhlaseným náhledem!

Nedorazil mi potvrzovací email, co teď?

Pokud byla objednávka úspěšně dokončena - zobrazila se Vám stránka s potvrzením odeslání a vyprázdnil se nákupní košík, pak je možné, že je chyba v emailové adrese. Neváhejte nás proto kontaktovat emailem či telefonicky a my Vám emailovou adresu zkontrolujeme a opravíme. Pokud si nejste jisti zda vůbec došlo k odeslání objednávky, zkontrolujte košík, pokud v něm zůstalo vybrané zboží zkuste dokončení objednávky zopakovat. Pokud se Vám nedaří objednávku z nějakého důvodu dokončit, kontaktujte nás. 

Je možný osobní odběr zboží?

Osobní předání zboží je možné po dohodě ve Velkém Oseku a to po platbě předem na bankovní účet. Předání lze uskutečnit na adrese výdejního místa (Jiráskova 387, Velký Osek) POZOR! Na adrese našeho výdejního místa je pouze naše administrační a doručovací místo, není zde kamenná prodejna ani sklad, zboží zde bude připraveno až po dohodě! Vyčkejte tedy na zprávu, že lze zboží vyzvednout.

Je možné si župany někde osobně prohlédnout?

Není možné si zboží prohlédnout, protože nemáme kamennou prodejnu.

Jaké jsou možnosti doručení zboží?

Pro zasílání zboží využíváme služby České pošty a to oblíbený Balík do ruky. Hodnota poštovného a balného je závislá na aktuálním ceníku České pošty. Balík do ruky bude doručen na adresu, kterou uvedete v objednávce a o jeho doručení budete předem informováni SMS zprávou, doručování těchto balíků probíhá i v odpoledních a večerních hodinách. V případě, že zvolíte způsob platby dobírkou, bude Vám k ceně účtován ještě poplatek, který je dán sazebníkem České Pošty, při platbě předem na účet nám zaplatíte pouze poštovné. Pro menší zásilky (kapesníky) lze využít také možnost zaslání jako doporučený dopis, ten lze zaslat také na dobírku a jeho maximální velikost je 50 × 35 × 5 cm.

Dále lze využít služeb Zásilkovny, kdy si zvolíte pobočku na níž Vám bude balíček doručen. Zásilkovna Vás bude informovat o možnosti vyzvednutí SMS zprávou či emailem. Poplatek za doručení je dán aktuálním sazebníkem Zásilkovny (řídíme se reálnými cenami, které nám zásilkovna účtuje). Při platbě na dobírku je účtován poplatek dle platného ceníku přepravce.

Lze využít také služeb PPL. Cena je určena dle platného ceníku dopravce. Zboží Vám bude doručeno na Vaši adresu kurýrem, který Vás o době doručení bude informovat SMS zprávou. Při platbě na dobírku je účtován poplatek dle platného ceníku přepravce.

Objednávky odesíláme ve všední dny a to obvykle do 2 pracovních dnů od objednání, je-li zboží skladem. V případě platby převodem je zboží obvykle odesláno do 2 dnů po připsání platby na náš bankovní účet. Je-li zboží upravováno na míru (platí i pro aplikaci výšivky), doba dodání je do 14 dnů.

V období před Vánoci (listopad/prosinec) se může běžná doba dodání prodloužit (dodání do 14 dnů platí platí i pro objednávky bez výšivky). V případě, že by mělo dojít k prodloužení doby dodání i mimo předvánoční období, naleznete upozornění v POP-UP okně na přední stránce a v košíku.

Na objednávku spěchám, lze vyřízení urychlit?

Ano, můžete v košíku zvolit jako dopravce "expresní vyřízení a dodání na adresu v ČR". V takovém případě budeme Vaši objednávku vyřizovat přednostně a pokud objednáte v pracovní den do 11:30 odešleme ji hned následující pracovní den, bude-li to možné. Více informací o expresním vyřízení najdete zde.

Jak poznám, zda je zboží skladem?

Pozor! To, že jde produkt objednat, neznamená, že je skladem!

Bohužel u většiny zboží toto nepoznáte. Na eshopu nemáme funkční zobrazování skladových zásob (pracujeme na tom), proto se může stát, že objednaný produkt není na skladě. Kapesníky z nabídky máme vždy skladem, ručníky držíme skladem pouze v omezeném množství a v omezené barevné nabídce, další jsou skladem u dodavatele. Župany máme na vlastním skladě pouze pár kusů, ale většina je skladem u výrobce či je možné jejich došití v krátkém čase, pospícháte-li na župan, napište nám jaký druh a velikost potřebujete a ověříme dostupnost. 

Jak se mám o župan starat?

Nejste-li si jistí tím, jak se správně o župan starat, aby si udržel své dobré vlastnosti a pěkný vzhled, přečtěte si článek Správná péče o župany v sekci "Jak vybírat". Doporučujeme Vám seznámit se s tímto článkem, protože poškození županu způsobené špatným zacházením není možné uznat jako důvod pro reklamaci! Vždy dodržujte pokyny uvedené na štítku županu! 

Jaké jsou rozdíly v materiálech z nichž jsou župany vyrobeny?

Podrobný popis použitých materiálů naleznete v článku Nabízené materiály. Rozdíly jsou v typu materiálu, některé materiály jsou 100% přírodní, jiné jsou umělé. Od toho se odvíjejí také jejich vlastnosti (absorpčnost, náročnost na údržbu, hřejivost). Doporučujeme si informace o materiálech přečíst, jen tak si dokážete vybrat ten pravý župan právě pro Vás.

Zakoupené zboží mi nesedí, nelíbí se mi, je možné jej vrátit?

Ano, pokud se jedná o zboží, které nebylo upraveno na míru (bez výšivky, úpravy rozměru apod.), máte právo vrátit jej zpět bez udání důvodu ve 14ti denní lhůtě. Více informací o vrácení zboží najdete na stránce Odstoupení od smlouvy a reklamace. V případě, že jsme Vám výrobek vyšili či jinak upravili, není možné jej vrátit, proto pečlivě vybírejte a neváhejte se na nás obrátit, pokud si nejste něčím jisti.